Door het invullen van onderstaand contactformulier kan je schriftelijk je klacht indienen bij Veilig Thuis Noord Oost Gelderland. De klacht zal worden doorgestuurd aan de eventueel betrokken medewerker en de teammanager. Uiteraard behandelen we gegevens vertrouwelijk.
Omdat wij graag met je in gesprek willen over je klacht, vragen wij je om volledige en correcte contactgegevens te ontvangen. Indien wij geen contact met je kunnen krijgen kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen.
Na het invullen van het klachtenformulier ontvang je van ons binnen één werkdag een e-mailbericht dat het formulier in goede orde is ontvangen. Indien je die bevestiging niet hebt ontvangen, dan is er wat misgegaan en verzoeken wij je om het formulier opnieuw in te vullen of telefonisch contact met ons op te nemen onder kantoortijden via: 088-500 11 55
Het klachten formulier werkt het beste in Google Chrome browser. Als u dat niet lukt, stuurt u dan alstublieft een e-mail aan klachten@veiligthuisnog.nl zodat wij alsnog uw bericht ontvangen.